maandag 5 augustus 2013

6 augustus 2013 - Krk, Kroatië

Een flinke storm hield ons vannacht behoorlijk uit de slaap , tenten werden vast gezet luifels werden ingedraaid en stoelen waaide om. Wind een warme wind half 3 een tijd om eigenlijk in een diepe droom in je bed te liggen en wij zitten voor de camper in ons stoeltje. niet kunnen slapen. De zee is ontstuimig maar gelukkig ligt de boot goed vast aan een boei., maar gerust waren we er niet op want het ging best te keer. om 4 uur duiken we toch maar terug in bed en vallen zowaar toch in slaap om pas om 9,00 wakker te worden. de wind is inmiddels als wat minder maar de temperatuur lijkt al flink te stijgen..en de lucht net als alle andere dagen hemelsblauw. Bij de receptie ligt ons hele grote stokbrood en wat lekkers voor bij de koffie al klaar . Een goed start van de dag want vandaag gaan we nog een beetje varen en dan onze spullen inpakken voor het vertrek van morgen. Maar eerst boenderen op de golven die zijn er voor het eerst. En wat hebben ze een lol als ze terug komen het was vet mam. kwamen gewoon los. Ja pieter jan en Natasja genieten op de golven kan niet hard genoeg gaan. Ik kijk lekker in het zonnetje van de rots af toe. en ik blijf genieten van het mooie uitzicht. Samen met Natasja ga ik even afkoelen in het water en we snorkelen nog wat. Het is vandaag erg koud water dat komt door de storm van afgelopen nacht. Maar ons zijn bikkels en al snel zwemmen we een uurtje in de nog enigzinds golvende zee. Het is al snel middag en hebben trek in iets lekkers ik maak verse tonijnsalade met de grote stokbrood wat over is. heerlijk in een plekje in de schaduw smikkelen wij ervan. Maar dan is het toch wel een beetje tijd geworden om de boot eruit te halen en de spullen schoon te maken en op te ruimen. zin hebben we niet maar toch ook wel . We doen een spelletje en ook nu zwemmen we om af te koelen en zo kabbelt de dag ongemerkt voorbij. we houden het luxe en gaan vis eten bij het restaurant van de camping. vanmorgen gevangen door de zoon van de camping en weer schoon gemaakt door dhr Niko. En ook nu was het weer botermals en super klaargemaakt. Ja ze kunnen het goed bereiden. heerlijk. De maaltijd en de overnachtingen worden betaald en nu ligt er alleen een stukje avond nog voor ons voor we onze nachtrust opzoeken. Natasja neemt nog 1 x een duik in het bijna donkerte van de nacht , douchen en dan slapen.Want morgen wacht ons weer een nieuw reis.

Slaap lekker.

xxx