Zaterdag 10 augustus 2013 dag 21

10 augustus 2013 - Goes, Nederland

Goedemorgen allemaal

De afgelopen 3 weken zijn voorbij gevlogen maar waren super, gezellig, ontspannend, geweldig, avontuurlijk, ondekkend, warm, genieten, waanzinnig, leuk, en voor herhaling vatbaar.
We hopen dat we jullie mee hebben kunnen laten genieten via onze reisverslagen en maar een klein beetje foto,s van de 3475 foto,s die wij hebben gemaakt. gaat nog een hele puzzel worden om hier een mooi foto boek van te maken.
We hopen dat jullie het leuk hebben gevonden onze verhalen te hebben kunnen lezen. en dat het een goed idee heeft kunnen geven wat wij hebben ondernomen.
De onderwater filmpjes worden nog uitgezocht dus die houden jullie nog van ons tegoed.
Bedankt namens ons alle voor de lieve reacties en leuk dat jullie ons met zo veel hebben gevolgd.
Nu rest ons nog kaya uit het pension op te gaan halen en de camper schoon te gaan maken en de wasmachine weer eens te laten draaien.
Graag tot ziens en tot volgend jaar......dat word zeker Kroatië want het heeft ons hart gestolen.

xxx De tuftufclub

xxx

1. Jeanette:
    10 augustus 2013
    Het was ook een klein beetje alsof ik zelf op vakantie was. Zo beeldend heb jij alles omschreven.

Welkom thuis in regenachtig Nederland.
  2. Astrid,Pieter-Jan en Natasja Koning:
    10 augustus 2013
    Hee Jeanette
    Dank je wel voor het compliment leuk dat het zo beeldend was geschreven voor jullie. hoop dat het voor de andere ook zo levendig was. En regen nog niet gezien tot nu toe.
    xx
  3. Jacqueline:
    12 augustus 2013
    Ik vind het fijn dat jullie het zo goed gehad hebben en mooie foto's. Zelf ook vakantie gehad en de laptop niet iedere dag aangehad. Dus heb niet dagelijks gevolgd, maar wel alsnog bekeken. Liefs Jacqueline
  4. Astrid,Pieter-Jan en Natasja Koning:
    12 augustus 2013
    Hoi Jacqueline
    Lief dat je het alsnog gelezen hebt was inderdaad een waanzinnige vakantie. Een heel gastvrij land. en nu weer vol aan de arbeid en vanaf 27 augustus naar school. spannend hoor. liefs astrid en tot snel